Lord of the Rings Roleplay
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Lord of the Rings Roleplay Game.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sollicitatie's Playable Characters

Ga naar beneden 
+23
Techoni
aragorn.123
Gebruiker
Killgore903
.:Megabyte:.
TheDragonsHart
Halariel
Nannan6
Dunharrow
The Ringwraith
Daphne
Figo
Legolas
LordNihilus
Derun Garynè
Laudilouw
Smeagol
Derser Trendor
TheGoldWing.
Gandalf the White
Wesley
Hurin Eldridge
Nushbar
27 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Nushbar
Admin
Admin
Nushbar


Aantal berichten : 36
Punten : 67
Registratiedatum : 19-10-11

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Sollicitatie's Playable Characters   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimewo okt 19, 2011 4:35 am

Plaats hieronder je sollicitatie voor een playable Character, er zijn geen eisen aan wat er in de Sollicitatie komt, het doel is ons te overtuigen dat jij goed met het desbetreffende character kan roleplayen.
Succes!





Edit door DK: Hou deze forum duidelijk, post geen tussen reacties als: ''ok'', ''is goed'' etc, je kan altijd je huidige post veranderen. (EDIT)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nushbar
Admin
Admin
Nushbar


Aantal berichten : 36
Punten : 67
Registratiedatum : 19-10-11

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Sollicitatie van Jaller   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimewo okt 19, 2011 4:58 am

(Bij deze dus de sollicitatie die ik al eerder had verstuurd:)

Ik solliciteer voor het personage:
Khamûl the Easterling

Ik wil deze rol graag spelen, omdat het me leuk lijkt om als één van m'n favoriete Nazgûl te spelen en tegelijkertijd hogere rang heb, dat zie ik dus als iets goeds omdat ik daarbij ook meer taken zou krijgen om uit te voeren, en beter de leiding zou kunnen geven, ik hou er namelijk niet van om meer op de achtergrond te zitten.

Hij is de enige Nazgûl die z'n naam van Tolkien zelf heeft,
en hij speelt van de Nazgûl de grootste rol in bijv de eerste LOTR film (het achtervolgen van Frodo en de andere Hobbits), ik hou er dus meer van om als een bekender en belangrijker personage te spelen, die tegelijkertijd ook wat meer specialiteiten heeft

Daarnaast zijn de Nazgûl nogal mysterieus, en dat vind ik ook wel nice bij een personage, dus met dat alles gecombineerd vond ik dat Khamûl voor mij wel een goede keuze was. Hij is als Nazgûl met een goede rang dus ook wel een goede vechter, en zo ver ik weet (en hoor van mensen) ben ik dat in RP(G)'s ook wel (iig goed genoeg, aangezien RPen niet alleen om vechten gaat); ik zou dus mijn best doen om hem zo goed mogelijk te spelen.

Ik kan wel als Khamûl roleplayen - de Nazgûl praten al weinig dus dat zou geen probleem zijn,
het vechten zou ik goed kunnen, en op zijn manier de leiding geven zodra dat moet lijkt me iig ook leuk. Maar hij doet dingen vooral alleen, en het lijkt me dat ik het solo ook wel prima zou doen.

MvG,
§ Jaller §
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurin Eldridge
Goblin
Goblin



Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 19-10-11

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatie's Playable Characters   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimewo okt 19, 2011 5:05 am

Ik solliciteer voor het personage:

Solicitatie ingetrokken

MvG,
Andarne


Laatst aangepast door Hurin Eldridge op vr okt 21, 2011 7:23 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Wesley
Goblin
Goblin
Wesley


Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 19-10-11
Leeftijd : 25

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Sollicitatie Nazgûl   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimewo okt 19, 2011 5:16 am

Sollicitatie Nazgûl

Wie ben ik?

Mijn naam is Wesley, ik ben 13 jaar, speel ruim 5 jaar habbo (zit inmiddels 2 jaar in het rpg wereldje, heb me in die tijd erg ontwikkeld)
En dit is mijn Sollicitatie voor de rol van Nazgûl.

Waarom solliciteer ik voor deze rol?

Ik solliciteer voor de rol van Nazgûl omdat ik me erg goed denk te kunnen inleven in zijn rol, ik heb het niet erg gemunt op leidinggevende functies, omdat je dan ook snel ten onder kan gaan, ik ben een ervaren RPG´er, en ken dus mijn kwaliteiten, en zal deze niet misbruiken.
Ik ben erg actief op habbo, en dus ook vooral in de rpg's waar andere mensen ooc gingen, bleef ik meestal ic, om te zorgen dat er weer goede rp kwam.

Ik vind de verschijning van Nazgûl erg leuk, en hij fascineert me zolang ik bevelen klakkeloos opvolg, kan ik goed Rp´en, ik weet waar voor ik solliciteer.


Welke rpg's heb ik verder gedaan?


-Sw'rp
-Potc
-En zowat iedere fantasy rpg


Groetjes, Wesley, Belphagor(=perm)


Laatst aangepast door Wesley op zo okt 23, 2011 3:32 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gandalf the White
Orc
Orc
Gandalf the White


Aantal berichten : 10
Punten : 10
Registratiedatum : 19-10-11
Woonplaats : Valinor

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatie's Playable Characters   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimewo okt 19, 2011 5:59 am

Ik solliciteer voor: Gandalf the Grey

Ik solliciteer graag voor de rol: Gandalf the Grey. Gandalf is naar mij zeggen het mooiste character om te roleplaten in LOTR. Als magiër heeft Gandalf veel macht. De meesten zien hem als een vaderfiguur en dit lijk me ook mooi om te roleplayen. Als een lid van de Istari beschikt Gandalf over veel krachten. Ik zou dit kunnen verwerkelijken. Gandalf begint als een dwaler (kluizenaar). Dit lijkt me zo leuk om te roleplayen, maar steeds word hij belangrijker voor de strijd om de ring. Vandaar dat ik Gandalf bewonder en hem heel graag wil roleplayen.

Ik roleplay al sinds 2007, ik heb o.a. aan MaffiaRPG (NYRPG), WW RPG van G-Santos en Sw'rp (voor 2 maanden) gedaan. Dus ik ben een ervaren roleplayer!


Laatst aangepast door Jesse op vr okt 21, 2011 1:55 am; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
TheGoldWing.
Peasant
Peasant
TheGoldWing.


Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 19-10-11

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Solicitatie Nazgûl   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimewo okt 19, 2011 6:09 am

Hoe ik begon: Nou ik begon met habbo ik ben begonnen bij de legers en toen bouwde ik zeg maar op tot sw , ik heb verschillende rpg's gedaan zoals: Wild Westen, Die van jacky300, Harry potter en dan Star wars .. z'n 2,5 jaar doe ik al aan roleplay(rpg's)
Welke ROL ik soli voor doe: Ik doe mijn soli voor een Nazgûl.
Waarom ik het wil en waarom ik er voor geschikt voor ben: Nou ik vind dat ik de duistere kant ben. Ik ben meer een vechter type die orders opvolgt van de leider, ik wil het graag omdat het de duistere kant is en ik wil graag de Nazgûl's helpen..
Waarom zou je me kunnen kiezen: ik heb ervaring, ik ben een typetje die wel goed kan vechten maar niet veel kennis heb dat kun je zien bij Star wars. Maar ik ga er gewoon voor en probeer me best te doen om een echte Nazgûl te worden.. en misschien krijg ik dan ook meer Kennis.

Groetjes Varactyl. Aka Jordan
Terug naar boven Ga naar beneden
Derser Trendor
Goblin
Goblin



Aantal berichten : 3
Punten : 4
Registratiedatum : 18-10-11

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Solicitatie Smeagol-Gollum   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimewo okt 19, 2011 6:14 am

Ik wil graag Soliciteren voor:
Smeagol-Gollum

ik wil voor smeagol soliciteren omdat ik hem fasinerend vindt en ik het niks vindt om echt belangrijke personages te zijn (vooral de vechtende)omdat ik niet echt snel ben met typen in gevechten ect daarom vindt ik smeagol wel bij me passen hij is meer een gids een ook omdat smeagol 2 personages in 1 heeft hij heeft Smeagol en Gollum wat mij ook wel leuk lijkt dat je dan op het ene moment smeagol ben en het andere gollum.
Ik RPG vroeger altijd bij harry potter dat heb ik zo'n 1,5 jaar gedaan al waren het wel steeds verschillende Zweinsteins.
Ik ben erg gemotiveerd om smeagol te zijn ik ben meestal wel altijd online en daarom lijkt het me leuk om hem te zijn.
Me Habbo naam is super538man

Het zou fijn zijn als ik het wordt maar dat is geheel aan jullie

En aan de andere ook heel veel succes bij het soliciteren.

Gr.Jaimy.B


Laatst aangepast door jaimytheman op wo okt 19, 2011 9:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Smeagol
Mod
Mod
Smeagol


Aantal berichten : 12
Punten : 18
Registratiedatum : 19-10-11

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Ik solliciteer voor het personage: Smeagol / Gollum   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimewo okt 19, 2011 6:30 am

Ik wil graag voor het personage Smeagol solliciteren, omdat ik Smeagol toch wel het beste personage uit de film vind. Ik heb ook zeer veel ervaring op het RPG-gebied, ik speel al sinds de oldskool-RPG tijden (2004-2005) verschillende RPG's, van Maffia RPG tot Wild Westen RPG en van WOII RPG tot LOTR. En daarbij beheer ik op Habbo zelf ook het "Smeagol" account, dus dat zou al helemaal bij de rol passen! Naar mijn eigen woorden kan ik me In Character goed inleven in een bepaalde rol, en dat moet zeker wel lukken in de rol van Smeagol, aangezien ik alle films al 100x van jongs af aan heb bekeken.

Ik hoop dat ik jullie hierbij genoeg geïnformeerd heb, vriendelijke groet: Dennis, Dennis.vh, Smeagol.

(PS: Ik wil graag solliciteren voor de rol van Smeagol omdat papa me al van jongs af aan zo noemt, hij vind dat ik erg op hem lijk.. *Pinkt 'n traantje weg* .. WAAROM!? WAAROM!?!?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Laudilouw
Goblin
Goblin
Laudilouw


Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 19-10-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Waalwijk

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatie's Playable Characters   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimewo okt 19, 2011 9:11 am

Ik wil graag een sollicitatie doen voor de rol van Legolas.

OOC info:
Naam: Lau
Leeftijd: 13
Activiteit: Elke dag, gemiddeld 4 uur per dag ( Verslaafd )

IC info:
Naam: Legolas (Elfish voor Groenblad )
Familie:Thranduil ( Koning van Demsterwold )
Equipment: Pair of dual knives, Longbow.
Verhaal: Na het beleg van Elrond gaat hij met het reisgenootschap op weg naar Mordor. Onderweg wordt er een aantal keer gevochten. Frodo krijgt op sommige momenten argwaan in de rest van de groep dus gaat hij met een paar vrienden weg, waardoor de groep in tweeen word gesplitst. Legolas trekt hierna met Gimli en Aragorn door naar Helmsdiepte, waar ze de Slag om Hoornbrug winnen. Vervolgens trekken ze door naar Mordor, waar ze een verrasingsaanval uitvoeren op de poort, dit puur om Sauron af te leiden zodat Frodo door kan trekken en de Ring kan verwoesten.

Ik hoop dat ik de rol krijg!!
Met Vriendelijke Groet,,,
Lau.
Terug naar boven Ga naar beneden
Derun Garynè
Orc
Orc
Derun Garynè


Aantal berichten : 14
Punten : 16
Registratiedatum : 18-10-11
Woonplaats : Goor

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatie's Playable Characters   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimewo okt 19, 2011 12:43 pm

Waar soliciteer ik voor?:

Ik soliciteer voor de rol als een van de 9 Nazgül.

Wat is je habbonaam/IC naam?:

Mijn habbo-naam is Syang, en ik speel op mijn character Derun Garynè.[/i]

Waarom denk je dat je deze rol waardig bent?:


-Omdat ik een ervaren RP'er ben, ik doe het bij de hand alweer 4.5 jaar.
-Omdat ik denk dat ik heel goed de rol kan spelen/naspelen/doen.
-Omdat ik vaak actief kan zijn.
-Omdat ik de rol begrijp.


Welke RPG's heb je zoal gedaan?:

Ik heb de volgende RPG's gedaan:
Sw'Rp
Krondor
WildWest
RayRoth
Isadora
Een zeer oude Lord of the Rings
Harry Potter
MRPG
NYRPG

Verder heb ik geen RPG's gedaan


Heb je verder nog iets te zeggen?:

Alleen dat ik dolgraag Nazgùl zou zijn, en dat ik verder veel zin heb in de RP.
Terug naar boven Ga naar beneden
LordNihilus
Goblin
Goblin



Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 19-10-11

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Ik Solliviteer voor Aragorn   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimewo okt 19, 2011 10:26 pm

OOC Info:
Naam: Dimithri
Habbo Naam: LordNihilus
Leeftijd: 15
Online tijd: Zodra ik wakker ben of thuis ben.

Ic info:
Naam: Aragorn
Biografie: Aragorn Zoon van Arathorn II en Gilraen. Ook wel Elesar was de 16e Chieftain van de Dúnedain van het Noorden. Later werd hij koning: King Elessar Telcontar. de 26e koning van Arnor en de 34e koning van Gondor en de eerste Hoge Koning van het Reunited Koninkrijk

Hij was een groot strijder. En als de erfgenaam van Isildur droeg de scherven van zwaard Narsil die vóór de War of the Ring was hersmeden en omgedoopt tot Anduril. De Vlam van het Westen hij was ook de vader van Eldarion zijn erfgenaam op de troon. In FO120 Aragorn kwam tot de stille straat weet dat zijn dagen waren ten einde hij afscheid zei Arwen, Eldarion en zijn dochters. Hij gaf Eldarion zijn kroon en scepter. Arwen bleven elkaar Aragorn's tot aan zijn dood.

Nog wat redenen:
-ik ben vaak online
-kan goed ABN
-Heb meerdere rpgs gespeeld
Zoals:
sw'rp
hp'rp
isadora
fantasy Quest
Pandora
RayRoth
WildWest
Anathema
NYRPG
LARPG
HS Rpg
-Ik kan me goed inleven op de rol

Ik hoop dat dit genoeg is. Alvast Bedankt.

Mvg. LordNihilus/Dimithri
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas
Goblin
Goblin
Legolas


Aantal berichten : 4
Punten : 7
Registratiedatum : 19-10-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zuid-Holland

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Solicitaie voor Legolas   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimewo okt 19, 2011 11:02 pm

Gegevens:
Naam: Julian
Leeftijd: 14 Jaar
Rol voor solicitatie: Legolas



Waarom wil ik deze personage?
Ik wil graag Legolas zijn omdat hij hij een elf en dat al een heel mooi en sterk ras is hij ook goed met wapens overweg kan en ik dat zeer cool vind.

Ervaringen met andere RPG's:
NY RPG
Sw'Rp
HP RPG
LOTR RPG
Middeleeuwen RPG

Ook heb ik voor al die rpg's kamers gemaakt.

Ik hoop dat ik het word.

M.V.G. @Luke-Skywalker@ (Julian)



Terug naar boven Ga naar beneden
Nushbar
Admin
Admin
Nushbar


Aantal berichten : 36
Punten : 67
Registratiedatum : 19-10-11

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Sollicitatie van Mike   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimewo okt 19, 2011 11:31 pm

Sollicitatie van Mike:

Geachte heer,

Hierbij doe ik sollicitatie naar het InCharacter personage Aragorn.

Waarom zou ik het character Aragorn willen spelen:

Omdat hij een leuk karakter heeft en hij goed is te roleplayen,
Verder is het leidinggevende capaciteiten van Aragorn leuk is om na te spelen.
Dit vooral omdat ik een opleiding doe waarbij ik leidinggevende capaciteiten leer en ook ten uitvoer breng.

Mijn Rp CV:
- Keran
- MRpg
- Krondor
- Sw'Rp
- Lotr ( Die van Funf )
- Oudheid
- Elven RPG

Verder zit ik al 5 jaar in de Rp wereld dus ik heb al wat ervaring.

Wat over mijzelf:
Naam: Mike
Leeftijd: 18
Online per dag: Minimaal 4 uur.
Speelt habbo sinds: 2005.

Ik hoop dat ik word gekozen voor het character van Aragorn.

Met Vriendelijke groet,
Mike
Terug naar boven Ga naar beneden
Gandalf the White
Orc
Orc
Gandalf the White


Aantal berichten : 10
Punten : 10
Registratiedatum : 19-10-11
Woonplaats : Valinor

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatie's Playable Characters   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimedo okt 20, 2011 1:10 am

Niet om even te gaan zeiken, maar ik zie sommigen van jullie zeggen dat jullie NYRPG/MRPG hebben gespeeld. Maar ik heb jullie daar nog nooit gezien?

Edit door DK: Post hier alleen je sollicitaties, je kan dit lezen in het bericht van de topic maker.
*Waarschuwing 1
Terug naar boven Ga naar beneden
Smeagol
Mod
Mod
Smeagol


Aantal berichten : 12
Punten : 18
Registratiedatum : 19-10-11

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatie's Playable Characters   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimedo okt 20, 2011 3:43 am

Jesse schreef:
Niet om even te gaan zeiken, maar ik zie sommigen van jullie zeggen dat jullie NYRPG/MRPG hebben gespeeld. Maar ik heb jullie daar nog nooit gezien?

Edit door DK: Post hier alleen je sollicitaties, je kan dit lezen in het bericht van de topic maker.
*Waarschuwing 1
Haha, waarschuwing. Toch heeft hij wel 'n punt, no offense guys!

Edit door DK: Post hier alleen je sollicitaties, je kan dit lezen in het bericht van de topic maker.
*Waarschuwing 1
Terug naar boven Ga naar beneden
Figo
Goblin
Goblin



Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 20-10-11

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Figo's pleidooi   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimedo okt 20, 2011 4:12 am

Hierbij wil ik via hier de aanvraag doen voor ''Lord Elrond Peredhel of Rivendell''

Mijn motivatie om om dit character te spelen, is omdat hij een sceptische maar wijze half-elf is, die een belangrijke leiderschaps functie heeft onder de gehele elven-wereld.
Dit alles past nogal goed in mijn straatje.

Voor diegene die mij niet kennen,

Ik ben Figo (thomyhilfinger), ik ben sinds 2005 verslaafd geraakt aan habbo door de geliefde MRPG (ook bekend als NY RPG) en in al die jaren heb ik natuurlijk wel wat RP ervaring opgestoken, eentje waarbij ik vele soorten verschillende fictionele als realistische personages heb vertolkt denk hierbij aan (Carlo Gambino, Vincent Gigante, Tony Montana, Vito Corleone, of Tony Soprano)

Natuurlijk is dit dan heel wat anders, maar ik ben altijd al fan geweest van de LOTR en wil daarom kijken of deze RPG wat voor mij is!
tevens kunnen velen beamen dat ik mij altijd perfect inleef van mijn IC karakters in een RPG.

REGARDS,

FIGO
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Goblin
Goblin
Daphne


Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 20-10-11
Leeftijd : 28

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Solliciatie voor Arwen   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimedo okt 20, 2011 11:54 am

Yoho.

Ik wil graag solliciteren voor de rol van 'Arwen'.

Ik heb besloten geen character info neer te zetten, aangezien iedereen dat zo kan opzoeken op internet, en het dus weinig zin heeft dit neer te zetten. Ik heb wel de Lord of the Rings-triology gezien en wat games gespeeld, dus ik ben wel aardig op de hoogte.

Habbonaam: Miyuki,
Naam: Daphne
Leeftijd: 15
Online tijd: Op een doordeweekse dag 3/4 uur.
Speeltijd: Ik speel (al) sinds eind 2005, begin 2006.

RPGs gespeeld:
- Lord of the Rings (van vroeger.)
- Harry Potter (ook van vroeger.)
- Star Wars
- Naruto (van vroeger en van nu.)
- Waarschijnlijk nog wel meer RPGs, ik weet ze alleen niet allemaal meer.

Ik vind dat ik mijzelf goed in mijn rol kan inleven, en tot in de details kan roleplayen. Verder ben ik ook een gemiddelde typer, dus dat is ook mooi meegenomen. Smile

Met vriendelijke groet,

Daphne.




Laatst aangepast door Daphne op za okt 22, 2011 7:56 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Derun Garynè
Orc
Orc
Derun Garynè


Aantal berichten : 14
Punten : 16
Registratiedatum : 18-10-11
Woonplaats : Goor

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatie's Playable Characters   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimevr okt 21, 2011 1:51 am

Derun Garynè schreef:
Waar soliciteer ik voor?:

Ik soliciteer voor de rol van the Witch-king of Angmar.

Wat is je habbonaam/IC naam?:

Mijn habbo-naam is Syang, en ik speel op mijn character Derun Garynè.

Waarom denk je dat je deze rol waardig bent?:


-Omdat ik een ervaren RP'er ben, ik doe het bij de hand alweer 4.5 jaar.
-Omdat ik denk dat ik heel goed de rol kan spelen/naspelen/doen.
-Omdat ik vaak actief kan zijn.
-Omdat ik de rol begrijp.[/b]

Welke RPG's heb je zoal gedaan?:

Ik heb de volgende RPG's gedaan:
Sw'Rp
Krondor
WildWest
RayRoth
Isadora
Een zeer oude Lord of the Rings
Harry Potter
MRPG
NYRPG

Verder heb ik geen RPG's gedaan


Heb je verder nog iets te zeggen?:

Alleen dat ik dolgraag de Witch-king zou zijn, en dat ik verder veel zin heb in de RP.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nushbar
Admin
Admin
Nushbar


Aantal berichten : 36
Punten : 67
Registratiedatum : 19-10-11

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatie's Playable Characters   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimevr okt 21, 2011 2:07 am

Sollicitatie uitslagen zijn bekend, kijk bij de playable character lijst, als je naam nergens staat heb je geen character. (Alleen voor boven deze post)
Terug naar boven Ga naar beneden
The Ringwraith
Peasant
Peasant
The Ringwraith


Aantal berichten : 9
Punten : 15
Registratiedatum : 21-10-11
Woonplaats : Mordor

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Sollicitatie   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimevr okt 21, 2011 3:38 am

Waar soliciteer ik voor?:

De rol van één van de Ringwraiths (Nazquls) spreekt me aan.

Wat is je habbonaam/IC naam?:

Synchronize/Ringwraith

Waarom denk je dat je deze rol waardig bent?:

- Ik ben al 6 jaar loyaal aan MRPG
- Ik kan een waardige roleplaye voortbrengen en zorgen voor spanning


Welke RPG's heb je zoal gedaan?:

Ik heb de volgende RPG's gedaan:
Sw'Rp
WildWest
Lord of the Rings
MRPG
NYRPG

Heb je verder nog iets te zeggen?:
Verder zou ik willen vragen of mensen zich nog willen aanmelden als Nazgul, zodat we een organisatie (guilde) kunnen gaan opzetten.


Laatst aangepast door The Ringwraith op vr okt 21, 2011 4:20 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Derun Garynè
Orc
Orc
Derun Garynè


Aantal berichten : 14
Punten : 16
Registratiedatum : 18-10-11
Woonplaats : Goor

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatie's Playable Characters   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimevr okt 21, 2011 5:13 am

Beste Staff, ik heb mijn 2nd solicitatie gepost voor Ringwraith, bekend als Nazgul.

Wat is je habbonaam?

Syang

Hoe ga je je character noemen, als Nazgul?

Hoogstwaarschijnlijk gewoon Ringwraith, of Nazgul, tenzij onze leider, wanneer die komt, wat anders wil.

Hoe ga jij je character spelen?

Ik ga mijn character spelen als een trouwe man, nog wel sluw, en zo. Altijd op jacht naar de Ringdrager, als dat word ingevoerd. En anders gewoon een oorlogvoerder, niet redeloos. Ook ga ik met de rest van de Nazgul ook gewoon RP'en met elkaar, of misschien nog met anderen, die geen Nazgul zijn.

Welke RPG's heb je gedaan?

Ik zal hier wel een lijst van waardige RPG's opnoemen, en niet zulke RPG's zoals RayRoth, ofzo.

Sw'RP.
Lord of the Rings.
WildWest.
Harry Potter.
MRPG. ( Als Donald-Allen. )
NYRPG. ( Chars ben ik helaas vergeten, en die waren geregistreerd op een hotmail die ik ben verloren. )
Krondor.
Keran, voor een tijdje.

Waarom denk je dat je deze rol waardig bent?

- Omdat ik al lang RPG's speel.
- Omdat ik actief kan zijn binnenin Lord of the Rings.
- Omdat ik goed kan RP'en.
- Omdat ik nogal gemiddeld/snel typ, dit is hoogstwaarschijnlijk een nodige voor Nazgul, want als ik het goed begijp vechten wij nogal vaak.


Regards, Pleun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dunharrow
Orc
Orc
Dunharrow


Aantal berichten : 13
Punten : 24
Registratiedatum : 21-10-11

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatie's Playable Characters   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimevr okt 21, 2011 2:00 pm

Wat is je naam: Dirk (Dunharrow, hierop zal ik spelen & mijn oude main-account is Mecker)

Hoe noem ik mijn character: Nazgul, tenzij de Witchking een andere naam kiest voor mij.

Hoe ga jij je character spelen: Ik word een trouwe dienaar van Sauron, als gestorven koning die één van de 9 ringen kreeg en toen een Nazgul werd. Ik zal altijd luisteren naar de Witchking & Sauron.
En ik ben altijd opzoek naar de ring.

Welke RPG's heb ik gedaan: Welke RPG heb ik niet gedaan? Ik heb de LOTR RPG gespeeld van Funf, een tijdje nog met Mythorin zijn RPG meegedraait en nu ben ik actief bij de Maffia RPG waar ik binnenkort stop.
Ik ben in de Maffia RPG overigens moderator.

Waarom ik deze rol waardig ben: Ik ben altijd in voor een realistische roleplay & probeer altijd zo realistisch mogelijk te spelen.
Ik vind ook dat we het spel eerlijk moeten houden en dat zal ik dus ook zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nannan6
Mod
Mod
Nannan6


Aantal berichten : 21
Punten : 24
Registratiedatum : 21-10-11

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatie's Playable Characters   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimeza okt 22, 2011 12:19 am

Wat is je naam: Nander (Nannan6)

Hoe noem ik mijn character: Faramir

Hoe ga jij je character spelen: Als Captain Faramir zal ik de dolers aanvoeren. En als het moet zou ik de taken van Boromir overnemen als captain of het leger van Gondor. Ik zal volop bezig zijn om met het leger van Gondor te strijden tegen Mordor en Isengard.

Welke RPG's heb ik gedaan: Ik speel al sinds 04 ongeveer RPG's. Ik heb onder andere de oude New York RPG bespeeld. Eind jare 04. Ik heb de eerste LOTR RPG van Funf bespeeld. Nooit heb ik een LOTR RPG gemist van Funf en de laatste LOTR RPG van funf was ik Mod. Ik heb onder meerdere LOTR rpg's bespeeld van spelers die ik hun namen niet meer ken. Ik heb de laatste tijd aardig veel jare Maffia RPG bespeeld. Ook bij Maffia RPG was ik in 08/09 MOD. Ik heb nog meer RPG's bespeeld. Denk wel alle grote rpg's die wij kennen in Habbo .nl. Miss weten meer mensen welke RPG's ik heb bespeeld, maar ik ben denk ik de tel kwijt geraakt haha.

Waarom ik deze rol waardig ben: Ik heb in meedere RPG's legers aangevoerd. En het lijkt me ook weer leuk om dat bij deze LOTR ook te doen. Ik heb veel kennis qua gebied van LOTR. Ook hou ik van goede spel vaardigheden en wil ik zo min mogelijk valsspel in mijn midden hebben. Meer vragen? Stuur ze!
Terug naar boven Ga naar beneden
Halariel
Goblin
Goblin
Halariel


Aantal berichten : 4
Punten : 3
Registratiedatum : 21-10-11
Woonplaats : Lothlorién/Rivendell

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Sollicitatie Haldir   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimeza okt 22, 2011 12:23 am

Habbonaam: Halariel
Welk character: Haldir

Graag solliciteer ik voor het character: Haldir, een elf uit Lothlorién die helpt bij de slag om Helmsdiepte. Ik heb redelijk wat ervaring in RPG's, ik ben bijvoorbeeld moderator geweest bij de MaffiaRPG onder leiding van de drie R's. Daarnaast ben ik actief in Harry Potter en heb daar ook een leidinggevende functie (ik bespeel ook een belangrijk character).

Gespeelde RPG's: SW'rp, WW'rpg, HP'RPG, MRPG

Kortom, ik denk dat ik de juiste persoon ben om dit character te gaan vertolken, gezien mijn achtergrond en mijn drang naar realiteit tijdens de roleplay.

Hopelijk is dit zo voldoende,
Terug naar boven Ga naar beneden
Nannan6
Mod
Mod
Nannan6


Aantal berichten : 21
Punten : 24
Registratiedatum : 21-10-11

Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatie's Playable Characters   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitimeza okt 22, 2011 12:24 am

Halariel schreef:
Habbonaam: Halariel
Welk character: Haldir

Graag solliciteer ik voor het character: Haldir, een elf uit Lothlorién die helpt bij de slag om Helmsdiepte. Ik heb redelijk wat ervaring in RPG's, ik ben bijvoorbeeld moderator geweest bij de MaffiaRPG onder leiding van de drie R's. Daarnaast ben ik actief in Harry Potter en heb daar ook een leidinggevende functie (ik bespeel ook een belangrijk character).

Gespeelde RPG's: SW'rp, WW'rpg, HP'RPG, MRPG

Kortom, ik denk dat ik de juiste persoon ben om dit character te gaan vertolken, gezien mijn achtergrond en mijn drang naar realiteit tijdens de roleplay.

Hopelijk is dit zo voldoende,

Onder welk account was je MOD?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sollicitatie's Playable Characters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatie's Playable Characters   Sollicitatie's Playable Characters I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sollicitatie's Playable Characters
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lord of the Rings Roleplay :: Roleplay :: Playable Characters-
Ga naar: