Lord of the Rings Roleplay
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Lord of the Rings Roleplay Game.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een paar ideetjes!

Ga naar beneden 
+2
Death Knight
Dunharrow
6 plaatsers
AuteurBericht
Dunharrow
Orc
Orc
Dunharrow


Aantal berichten : 13
Punten : 24
Registratiedatum : 21-10-11

Een paar ideetjes! Empty
BerichtOnderwerp: Een paar ideetjes!   Een paar ideetjes! I_icon_minitimevr okt 21, 2011 2:16 pm

Ik ben een Maffia RPG roleplayer en daar hebben we een aantal regels die misschien wel handig zijn voor hier.

1. Het zou handig zijn als er een screenshot gemaakt moet worden als je iemand dood of besteelt, dit voorkomt het cheaten. Een screenshot maken is heel simpel, als het nodig is wil ik desnoods wel een guide er voor maken.

2.1 Een aangeven kopje maken waar je deze screenshots post en deze door moderators laat keuren.
2.2Als er dan aangegeven word zou het voor de moderators handig zijn om dit in de volgende volgorde te posten: Een reden, de dader & het slachtoffer, dit houd het overzichtelijk.

3. De reden regel toepassen zodat iemand niet voor niets word vermoord. Je zou bijvoorbeeld een goede reden hebben als er Hobbit is die een Orc ziet omdat dat natuurlijke vijanden zijn. Maar het zou geen reden zijn als een Hobbit zo maar een Rohan ridder zou aanvallen.

mvg, Dirk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Death Knight
Admin
Admin



Aantal berichten : 20
Punten : 26000036
Registratiedatum : 19-10-11

Een paar ideetjes! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar ideetjes!   Een paar ideetjes! I_icon_minitimeza okt 22, 2011 1:22 am

Goeie ideeën, ik herken je naam ook nog wel van Mafia RPG omdat ik het ook heb gespeelt.
In die RPG is alles goed geregelt, en voor al het systeem met doden/dood gaan.
Ik stem voor de ideeën, als het word goedgekeurd maak ik wel de forum er voor.

Death Knight
LOTR Staff
Terug naar boven Ga naar beneden
Vizzion
Peasant
Peasant



Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 21-10-11

Een paar ideetjes! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar ideetjes!   Een paar ideetjes! I_icon_minitimeza okt 22, 2011 9:17 am

Misschien is dit wel en goed idee!

Misschien kunnen we en topic starten met ''Rumors'' Geruchten dus

Dat houd de boel en beetje levendig''
Terug naar boven Ga naar beneden
Nannan6
Mod
Mod
Nannan6


Aantal berichten : 21
Punten : 24
Registratiedatum : 21-10-11

Een paar ideetjes! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar ideetjes!   Een paar ideetjes! I_icon_minitimema okt 24, 2011 6:32 am

Dunharrow schreef:
Ik ben een Maffia RPG roleplayer en daar hebben we een aantal regels die misschien wel handig zijn voor hier.

1. Het zou handig zijn als er een screenshot gemaakt moet worden als je iemand dood of besteelt, dit voorkomt het cheaten. Een screenshot maken is heel simpel, als het nodig is wil ik desnoods wel een guide er voor maken.

2.1 Een aangeven kopje maken waar je deze screenshots post en deze door moderators laat keuren.
2.2Als er dan aangegeven word zou het voor de moderators handig zijn om dit in de volgende volgorde te posten: Een reden, de dader & het slachtoffer, dit houd het overzichtelijk.

3. De reden regel toepassen zodat iemand niet voor niets word vermoord. Je zou bijvoorbeeld een goede reden hebben als er Hobbit is die een Orc ziet omdat dat natuurlijke vijanden zijn. Maar het zou geen reden zijn als een Hobbit zo maar een Rohan ridder zou aanvallen.

mvg, Dirk!

Deze ideeën ken ik als duizenden, maar ik ben er voor vele niet voor, omdat de mensen gewoon leuk spelen en zelf hun dood accpteren. Dat gebeurde met de screenshots steeds minder, en dat maakt 't spel gewoon minder leuk. Ook dat je een reden nodig heb voor een moord is onzin, omdat we in oorlog zijn en als je een beetje in de LOTR gedachtenis ben vermoord je noch een elf, noch een mens van Rohan en Gondor.
Terug naar boven Ga naar beneden
RosenMaid
Goblin
Goblin



Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 22-10-11

Een paar ideetjes! Empty
BerichtOnderwerp: IRRITATIE   Een paar ideetjes! I_icon_minitimema okt 24, 2011 7:37 am

Nazgul zijn overpowered en bij 1 steek ben je dood, wat gruwelijk irritant is.
Ook als ze je niet doden en je word door dat Morgul Blade gestoken, ben je dood want er is geen ENKELE elf die magie kan.

DIT IS GEWOON ONEERLIJK.

Er waren in de film vast wel meer elfen die magie konden, duid dan 2 elfen extra aan, de Nazgul zijn ook met 9.
2 elfen die healen vs 9 Nazgul is fake.

Alsjeblieft verkies nu ook EINDELIJK eens de char van Arwen zodat er ook mensen geheald kunnen worden.

Bij voorbaat dank,

Sariana
Terug naar boven Ga naar beneden
Nannan6
Mod
Mod
Nannan6


Aantal berichten : 21
Punten : 24
Registratiedatum : 21-10-11

Een paar ideetjes! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar ideetjes!   Een paar ideetjes! I_icon_minitimema okt 24, 2011 8:15 am

RosenMaid schreef:
Nazgul zijn overpowered en bij 1 steek ben je dood, wat gruwelijk irritant is.
Ook als ze je niet doden en je word door dat Morgul Blade gestoken, ben je dood want er is geen ENKELE elf die magie kan.

DIT IS GEWOON ONEERLIJK.

Er waren in de film vast wel meer elfen die magie konden, duid dan 2 elfen extra aan, de Nazgul zijn ook met 9.
2 elfen die healen vs 9 Nazgul is fake.

Alsjeblieft verkies nu ook EINDELIJK eens de char van Arwen zodat er ook mensen geheald kunnen worden.

Bij voorbaat dank,

Sariana

Ik zal er na kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan
Orc
Orc
Daan


Aantal berichten : 10
Punten : 15
Registratiedatum : 20-10-11

Een paar ideetjes! Empty
BerichtOnderwerp: ;)   Een paar ideetjes! I_icon_minitimema okt 24, 2011 11:12 pm

Helemaal mee eens!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een paar ideetjes! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar ideetjes!   Een paar ideetjes! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een paar ideetjes!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lord of the Rings Roleplay :: Informatie :: Ideeën-
Ga naar: